2011. június 20., hétfő

Szupercsini Persona, H&M,Espr, S-M -SOK ÚJ! - Jelenlegi ára: 1 900 Ft

Eladó a képeken látható 6 db csini felső: - nagyon szép Persona csapott/lepke ujjú, szinte új, hibátlan!!! Kb. 4-5-ször volt rajtam. - ujjatlan Epoch&Line piros-fehér mintás garbó: egyáltalán nem hordtam, vadiúj!!! - Nuance Paris márkájú kék-fehér, pókhálómintás könnyű, nagyon szép blúz, keveset hordott - H&M LOGG kötött ujjatlan, nagyon szép, élénk színekkel, teljesen hibátlan!!!! Kifogástalan állapotú. Egyszer viseltem. Mellényként is hordható! - Esprit ujjatlan, barna-fehér csíkos, vállra lehúzható garbós-csónaknyakkal - ezt többet hordtam, de jó minőségű maradt - Bennufish márkájú hófehér, hosszabb felső. Rövid ujjú, ejtett nyakkivágással. Boleró hatású. Vékony anyagból. Egyetlen egyszer sem hordtam, vadiúj!!!


Jelenlegi ára: 1 900 Ft

Az aukció vége: 2011-06-24 13:58
. Szupercsini Persona, H&M,Espr, S-M -SOK ÚJ! - Jelenlegi ára: 1 900 Ft

Fontos